یک رویکرد فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی (Fuzzy-AHP) برای الویت بندی گزینه های رضایت مشتری جهت برنامه ریزی برای رسیدن به هدف توسعه محصول خودرو

A fuzzy-AHP approach to prioritization of CS attributes in target planning for automotive product development تاریخ: ۲۰۱۰ پایگاه: الزویر لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: Expert Systems with Applications قیمت: ۱۵۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۱۲ تعداد صفحات فارسی: ۳۲ کد: ۴۰۰۷۲ چکیده فارسی درک نیازهای مشتری و ترکیب آن‌ها با طراحی خودرو اولین مرحله از … ادامه خواندن یک رویکرد فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی (Fuzzy-AHP) برای الویت بندی گزینه های رضایت مشتری جهت برنامه ریزی برای رسیدن به هدف توسعه محصول خودرو