A fuzzy-AHP approach to prioritization of CS attributes in target planning for automotive product development تاریخ: ۲۰۱۰ پایگاه: الزویر لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: Expert Systems with Applications قیمت: ۱۵۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۱۲ تعداد صفحات فارسی: ۳۲ کد: ۴۰۰۷۲ چکیده فارسی درک نیازهای مشتری و ترکیب آنها با طراحی خودرو اولین مرحله از … ادامه خواندن یک رویکرد فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی (Fuzzy-AHP) برای الویت بندی گزینه های رضایت مشتری جهت برنامه ریزی برای رسیدن به هدف توسعه محصول خودرو
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.